Bursdags firande

Bilder från helgen när Simone var på besök. I torsdags kom firade vi min födelsedag. När jag kom hem från jobbet på kvällen möttes jag av Karro, Sofia, Simone, Ole Jørgen, Kristoffer och Jens Daniel som stod och sjöng för mig, tack. Först den svenska sången och sedan den norska! De hade gjort tårta och jag öppnade paket. Senare på kvällen blev det utgång, men eftersom Oslo har 20 på nästan alla ställen blev vi nobbade två gåner men tredje gången gilt. Vi träffade några trevliga Australienare som vi hängde med. Vi har även införskaffat oss en julgran! Och skaffat julstämning på toan.










Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Tårrrrteeee!!! :D

2010-12-14 @ 04:13:34
Postat av: jacob

wie de jag skrev på tavlan står kvar :D

2010-12-16 @ 06:04:23
URL: http://jacobjeppsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0