Dålig dag med gott avslut

Idag gick det inte så bra på varken mitt eller Malins jobb, jag fick ett otrevligt välkomnande och blöta fötter i snöslask och Malin tappade bestick och gick in i bord. Jisses, det kan ju dock bara gå bättre härifrån, eller hur? Desto mer lyckosamt är att jag träffade min all-time-favourite, Håkan Hellström på skivsignering. Äntligen efter alla dessa Håkan-skivor på replay. Vi avslutade kvällen hos grannarna med filmen Inception, galet bra film och himlarns trevliga gutter.
Och dessutom; Malin upptäckte att Skattetaten har gjort ett pyttelitet fel, de hade skrivit att hon var född den 45 december istället för 5, det var tydligen inte bara vi som hade en dålig dag på jobbet...






Kommentarer
Postat av: Karoline

riktigt fint fina sofia!

2010-11-13 @ 21:59:44
URL: http://karolines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0