Le grand Tour!

Idag var mäklarn på besök, vi pratade och allt lät bra. Förutom att det inte finns något förråd så vi har trängt undan alla kartonger så gott det går. När han hade gått storstädade vi, dammsög och tvättade golv. Hängde även upp lite grejer på väggarna. Nu har vi ätit middag framför teven som vi fått att funka och ska ut på en liten kvällspromenad och handla glass! Imorgon blir det mer jobbsök.

Här är en video på hur lägenheten ser ut just nu och när sofia kör sin dagliga dans i köket!

 

 


Kommentarer
Postat av: Simone

fint ni har det. Längtar tills jag kommer upp. Jag träffar Niklas nästan varje dag men jag önskar det var er <3

2010-10-06 @ 12:07:56
Postat av: Malin

Va fint ni har!

Nu åker jag om 6 timmar

2010-10-06 @ 22:30:07
Postat av: Daniela

Jättefint :D Diggar dansen också ;)

2010-10-09 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0