Mat jag lagar och glömmer receptet på!

Jag improviserar ofta när jag lagar mat, vilket jag gör ganska ofta i det här hushållet haha, jag älskar att laga mat. men oftast så blir det lite av det ena och lite av det andra och så helt plötsligt har jag en god maträtt jag inte har receptet på om jag skulle vilja göra om den, dilemma! Så jag har gjort en hamalagad kokbok (av ett Åhlens-fotoalbum) som jag kallar "vad jag åt när jag var 20" och som säkert är kul att ha i framtiden när jag gör seriösa lamkotletter och ratatouille i mitt ganska mycket mer fancy kök än mitt nuvarande.
Men nu; Malin jobbar stängning, så nu ska jag snart kila iväg ensam och hämta världens bästa paj, jenpie som rullar in med buss om ungefär en halvtimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0