Födelsedag

Malin har åkt för en kort visit till Göteborg, Sofia är lite krasslig och sover och här sitter jag i fönstret och tittar ut på snöflingorna som faller. Idag fyller Malin hela 19 år! Så i morse var det upp tidigt, tidigt för mig och Sofia. Kl 05:36 började vi förbereda en liten födelsedagsfrukost med paket. Eftersom Malin skulle åka redan vid 9. Så ja, Malin är just nu på väg till Göteborg, så if you're lucky kanske du har möjligheten att få träffa henne! Har ingen uppdatering med bilder eftersom de senaste vi tog är tagna med Malins kamera som hon har med sig. Så jag bjuder på en random bild fotad av Sofia på mig och Malin.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ååhh älskar bilden. Tack så hemsk mycket för den fina uppvaktningen!Och shit vad tidigt ni gick upp :O Det är sjuuuukt mycket snö i göteborg

2010-12-05 @ 14:04:06
Postat av: jacob

hahahhahha klockren bild

2010-12-09 @ 20:02:40
URL: http://jacobjeppsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0