Around the World


I Brasilien ska vi dansa, att välja Amazonas djungel var att chansa. I Chile ska vi fota, på Galapos är det rädslan för hajar vi ska bota. Vi avslutar den kontinenten med vila och mexikans tequila.
I Filippinerna ska vi äta gott och Balis vita stränder - gud so flott. Phi Phi måste man bara se och Bankok det blir där shoppingen kommer ske. Vietnam är historiskt och bra och på Laos ska vi festa var da. I Nepal kan man vandra i bergen om man har lust och näst sista stoppet är på Indiens kust. Vårt sista stopp är Tanzania, där vi ska till savannen och se på alla djuren som springer fria. Det blir en tipp topp resa det här, åh jag är redan kär.

- Jag och Malin planerar den stora resan vi ska göra när vi är klar med Oslo och jag kom på ett litet rim till. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0