100211

Karro har åkt till Edingburg för att hälsa på Mat, Sofia och jag är ensamma i leiligheten en vecka. I tisdags var vi på biblioteket och jag lånade en bok på norska. Får se hur det går! Nu gör vi vofflor till frukost innan jag ska iväg till jobbet.

Härom kvällen skulle jag göra couscos men glömde av den och det slutade med att sofia stod och vifftade mot brandlarmet och karro satt och hostade. Vi ställde ut den och där stod den i några dagar, grannarna måste undrat.

Gillar min nya ugglering

Sofia byggde upp en mur för att jag inte skulle äta upp min macka innan filmen hade börjat, kan ju säga att hon inte lyckades så bra.

Kommentarer
Postat av: Karro

*Edinburgh

*Matt



Men det ar chill!

2011-02-12 @ 17:53:49
URL: http://karolines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0